петак, 30. октобар 2015.

OVAJ FESTIVAL PODRŽAVA MLADE AUTORE

Trećeg dana festivala imali smo priliku da vidimo film „Dobar sused“, mladog montažera Đorđa Stankovića. Razgovarali smo s njim o njegovom filmu i o filmskim festivalima.


Šta Vam je dalo inspiraciju za film?

- Ja sam student montaže i imao sam kao ispitnu vežbu da uradim kratkometražni film. Stupio sam u kontakt sa drugarom, scenaristom i mi smo zajedno došli na ideju da uradimo baš ovaj film.


Šta je bilo najteže u procesu snimanja filma, a šta nakon što je film snimljen?

- U suštini su produkcione stvari malo teške, a uvek se reditelj najviše pobrine za to. Ja sam sad i scenarista i reditelj i montažer, naravno uz pomoć ekipe, koja je bila uz mene. Najteže su produkcijske stvari, a nakon toga kreativne stvari, kad se treba odlučiti kojim pravcem treba film da ide u montažerskom smislu, meni je na to otišlo najviše vremena.


Već  ste s ovim filmom gostovali na raznim festivalima. Koliko to Vama znači?

- Meni to puno znači, zato ih i posećujem. Ja svoj film nisam slao na puno festivala, jer sam se ja malo prezasitio tim. Ne mislim da je to dobro, ali ja sam zapravo filmski montažer, pa radim neke druge stvari, neka dva dugometražna filma. U svakom slučaju, meni mnogo znači da ovi festivali podržavaju mlade autore, da nastave da rade to što rade.


Da li ste poneli nešto protiv uroka na festival?

- Nisam, ali želim da dobijem nešto.


Da li znate ko je razbio ogledalo domaće kinematografske scene i da li je ono uopšte razbijeno?

- Nisam o tome razmišljao, ali ako nije, nadam se da će ga neko uskoro razbiti.

Нема коментара:

Постави коментар